Bestellen & betalen
Kijk rond in onze webshop en zoek de producten die je wilt kopen. Maak eventueel een keuze voor de maat en bijpassende accessoires en leg het dan via de "in winkelwagen" knop in je digitale winkelwagen. Je kunt nu kiezen om verder te winkelen of om naar je winkelwagen te gaan.
Zodra je alles wat je wilt bestellen in je winkelwagen hebt, de verzendkosten berekend hebt en eventueel een kortingscode hebt ingevoerd klik je op "bestellen". Daarna kun je kiezen om in te loggen, een account aan te maken of af te rekenen zonder account. Wanneer je al wel een account hebt gaat het bestellen sneller.
Dan heb je nogmaals de mogelijkheid om de verzendmethode te controleren en of aan te passen. Je kiest de betaalmethode en klikt daarna op verder. Controleren en betalen, klopt alles wat er staat? Klik dan op "Koop nu" en bevestig je bestelling. Klopt je bestelling niet? Dan kan je altijd nog weer terug naar de vorige stappen. Als je op het winkelmandje klikt begin je weer opnieuw.
Na je bestelling krijg je per e-mail een bestelbevestiging. In deze mail staat het bestelnummer, het product/de producten die zijn besteld, de eventuele verzendkosten en het totaalbedrag van de bestelling. Ook word in deze mail je factuur mee gestuurd
BESTELLING AFHALEN
Als je je bestelling bij ons wilt afhalen, mail dan naar info@liefsvanleev.nl om een afhaal afspraak te maken. Na het afhalen boeken wij de eventuele verzendkosten die je al betaald hebt terug naar je rekening.
BETALEN
Bij Liefs van Leev betaal je altijd 100% veilig met iDeal of Bancontact. Alle betalingen aan ons worden afgehandeld door Mollie B.V.
iDeal
Dit is de meest gebruikte online betaalmethode in Nederland. Met iDeal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Je betaalt via de mobiel bankieren app of de internetbankieromgeving van je eigen bank.
Bestelling samenvoegen
Wil je je bestelling samenvoegen met je vorige bestelling? Vul bij het vakje 'kortingscode' (bij je winkelwagen) de code SAMENVOEGEN in. Je betaald dan geen verzendkosten bij je nieuwe bestelling. Geef het ordernummer van je vorige bestelling door via het Opmerkingen-veld in de laatste stap. Let op: dit kan alleen als je per mail nog geen verzendbevestiging van je vorige bestelling hebt ontvangen.
---------------------------------------
VERKEERD AFLEVERADRES DOORGEGEVEN?
Heb je per ongeluk een verkeerd afleveradres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@liefsvanleev.nl zodat wij het adres kunnen wijzigen voordat het verzonden wordt.